گزارشي باور نكردني از شهرستان مهريز و نحوه برخورد شورا با شهردار و مردم با شورا !!!!!!
يزدفردا :اتفاق زير روز گذشته در شهرستان مهريز به وقوع پيوسته و سئوالات زيادي بي جواب، كه انشالله در آينده نزديكمطرح خواهد شد؟
به گزارش يزدفردا به نقل از یزدنا: صبح امروز جمع کثیری از مردم شهر مهریز در اعتراض به نوه برخورد واستیضاح شهردار این شهر توسط شورای شهر در مقابل شهرداری تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.
در این تجمع که بیش از 400 نفر از مردم از محله های مختلف مهریز حضور داشتند، مردم از طلایی مقدم شهردار این شهر حمایت کردند.
آنها با سر دادن شعارهایی همچون، طلایی، طلایی حمایتت می کنیم نارضایتی خود را از نحوه برخورد چند تن از اعضای شورای شهرمهریز و استیضاح وی اعلام کردند.
این در حالی است که چند از اعضای شورای شهر مهریز روز پنج شنبه از طلایی( شهردار منتخب خود ) خواسته بودند از سمت شهرداری استعفا دهد . شهردار نیز با تحویل اتومبیل، موبایل و .. شورا را به حالت اعتراض گونه ترک  کرده بود.
بعد از این مردم در محله های مختلف شهر مهریز اعم از مزویر آباد، مهرپادین و بغداد آباد در جلسات مختلف مردمی در خصوص عملکرد وی به بحث نشستند که سرانجام اجماع مردمی بر ابقای طلایی به عنوان شهردار شد و صبح امروز با تجمع در مقابل شهرداری نظر خود را بیان کردند.
مردم سپس با ورود به شهرداری و دفتر شورای شهر و بیرون آوردن اعضای شورای شهر خواستار پاسخگویی انها شدند.
بعد از سخنرانی چند تن از اعضای شورا  ، با اعتراض حاضران روبرو شدند که سرانجام دکتر وطنی از اعضای شورا در سخنانی حمایت خود را از طلایی اعلام و خواستار مهلت بیشتر برای فعالیت وی شد.
 سپس شهردار در محل حضور  یافت و بعد از مصافحه با اعضای شورای شهر به شهرداری بازگشت

گزارش تصویری اختصاصی یزدنا
 


تجمع مردم مهریز مقابل شهرداری این شهر



تجمع مردم مهریز مقابل شهرداری این شهر



تجمع مردم مهریز مقابل شهرداری این شهر

اعضای شورای شهر مهریز



سخنرانی اعضای شورای شهر مهریز برای مردم



جلسه شورای شهر مهریز



بازگشت شهردار مهریز به محل کار خود




بازگشت شهردار مهریز به محل کار خود



حضور احمد صلواتی، فرماندار مهریز در بین مردم
يزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا